پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی
پیام های کوتاه
نویسندگان

لزوم حفظ یکپارچگی در محیط دانشگاه

خزانه اسرار | دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

376990_779

عزیزان دانشجو و جوانهاى خوب و با صفا و سالم! تا آن‌جا که در توان و قدرت شماست، در محیط دانشگاه یکپارچگى خود را حفظ بکنید و نگذارید نامهاى گوناگون، به معناى جهتگیریهاى گوناگون تلقى شود و نیروهایى که باید به سمت دشمن بایستند و موضع بگیرند، روبه‌روى هم قرار گیرند؛ مواظب این خطر باشید. مطلقاً نباید اسمها و عنوانها، دیوار به وجود آورند و مرز ایجاد کنند. طرح عناوینى مثل دانشجوى این وزارت و دانشجوى آن وزارت، دانشجوى این دانشگاه و دانشجوى آن دانشگاه، دانشجوى دانشگاه دولتى و دانشجوى دانشگاه غیردولتى، انجمن‌اسلامى این‌جا و انجمن اسلامى آن‌جا، خطرآفرین است.

هنر بزرگ امام ما این بود که این دیوارها را از میانه‌ى اجتماعات مردم برداشت؛ دیوارهایى که فضاى عظیم و وسیع و باز را به حفره‌ها و خانه‌ها و کلبه‌هاى کوچک تبدیل کرده بودند. او یک فضاى وسیع ساخت و دلها را با هم آشنا کرد و این نیروى عظیم را به وجود آورد. روح «واعتصموا بحبل‌اللَّه جمیعا» در سخن و عمل او تجلى یافته بود؛ لذا اگر على‌رغم اختلاف بعضى از سلیقه‌ها و دیدگاهها، بیاییم و همین خط را ادامه دهیم، در حقیقت روح امام عزیز را احترام کرده‌ایم.

۱۳۶۸/۰۳/۲۳ بیانات در مراسم بیعت دانشجویان

  • خزانه اسرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی