پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی
پیام های کوتاه
نویسندگان

سفره عقد

خزانه اسرار | چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

سفره عقد

چرا اینقدر سخت می گیریم؟

چرا از شهدا دم می زنیم ولی عمل نمی کنیم ؟

چرا اینقدر در تصمیم گیری هامون ضعف داریم در حالیکه الگویی مثل شهدا داریم؟

علی به من گفت اگر تو بخواهی مراسم عروسی را در سالن می‌گیریم ولی من دوست دارم در مسجد باشد. از طرفی چون محمدرضا شهید شده بود مادرش به شدت مخالفت می‌کرد و می‌گفت: آرزو دارم برایت مراسم خوبی بگیرم. من ابتدا با تعجب پرسیدم: در مسجد؟!! گفت: مسجد مکان مقدسی است، خیالت راحت باشد وقتی آنجا باشد خانم‌ها خودشان را جمع و جور می‌کنند. هرکسی دوست داشته باشد می‌آید و هرکسی هم دوست نداشت نمی‌آید. برای خانواده‌ام کمی قبولش سنگین بود، برادرم می‌گفت: همه در مسجد ختم می‌گیرند نه عروسی؟! اما به هر حال موافقت کردم و مراسم همانجا برگزار شد. خلاصه مراسم عروسی ما در قدیمی‌ترین مسجد خیابان ایران برگزار شد. بسیاری از اقوام به کنایه می‌گفتند: شورش را درآوردند، ما ندیدیم کسی در مسجد عروسی بگیرد.

 همسرشهید علیرضا موحد دانش

  • خزانه اسرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی