پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی
پیام های کوتاه
نویسندگان

بیانیه 2

خزانه اسرار | يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

بیانیه پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

در اقدام هتک حرمت با ساحت پیامبر اسلام(ص)

بسیج دانشجویی شهید ضیایی

دانشجویان و بسیجیان پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی و جمعی کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی قوچان طی بیانیه ای اقدام نشریه فرانشوی شارلی ابدو برای چاپ کاریکاتورهای موهن و نسبت دادن به پیامبر اسلام(ص) این اقدامات را محکوم کرد.

جهت مطالعه متن بیانیه به ادامه مطلب مرجعه نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ کَفَرُوا وَصَدُّوا عَن سَبِیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ ﴿۱﴾

وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَآمَنُوا بِمَا نُزِّلَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَهُوَ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ کَفَّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَأَصْلَحَ بَالَهُمْ ﴿۲﴾

قرآن کریم - سوره محمد(ص)

دانشجویان و بسیجیان پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی و جمعی کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز قوچان اقدام خلاف قوانین و موازین بین المللی را در چارچوب آزادی بیان که به انتشار کاریکاتورهای موهن توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم می کنیم.

آیا توهین به مقدسات و ادیان الهی را می توان در چارچوب آزادی بیان قرارداد؟

شما همانطور که نسبت به واقعه ساختگی هلوکاست حساس هستید، ما مسلمانان ایران و سایر مسلمان ای کره خاکی چه تشیع و چه اهل تسنن نیز به پیامبرمان حضرت محمد(ص) حساس هستیم و هرگونه توهین به پیامبرمان را محکوم می کنیم و خواهیم کرد.

هشدار ما بسیجیان پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی به مسئولین نشریه شارلی ابدو این است که از جامعه بزرگ اسلامی عذرخواهی کندو کاریکاتوریستی که باعث چنیین هتکی شد را اخراج نمایدو  اگر این اقدام مجددا صورت گیرد و به مقدسات اسلام توهین گردد، هر اقدام حقوقی را جهت تعطیلی آن نشریه بکار خواهند گرفت.

در پایان هم از مسئولین دولتی خواستاریم که مواضع کاملا روشنی در این اقدام نسبت به دولت فرانسه را در دستور کار خود قرار دهند و به راحتی از این ماجرا نگذرند و به آسانی کوتاه نیایند.

دانشجویان و بسیجیان پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

و جمعی کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی قوچان

5 بهمن 1393


  • خزانه اسرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی