پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی

-« دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز قوچان »-

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی
پیام های کوتاه
نویسندگان

armdaneshjooei437

محمدابراهیم قارزی صبح امروز در جمع اعضای شورای دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان قوچان بیان کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی قوچان با محوریت اقتصاد و فرهنگ از هفته اول اردیبهشت‌ماه در مناطق محروم شهرستان قوچان شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: تمام کارهای صورت گرفته در این اردوهای جهادی باید جنبه علمی داشته باشد، زیرا شناسایی نخبگان و استعدادهای درخشان در مناطق محروم در اولویت کار بسیج دانشجویی قرار دارد.

سرپرست دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قوچان با تاکید بر این موضوع که باید در سال جاری حرکت به سمت فرهنگ‌سازی اقتصاد صورت بگیرد، تصریح کرد: تفاوت بسیج دانشجویی با دیگر اقشار بسیج حرکت آن در مسیر علم است، یعنی به جای ساخت کارگاه و بنایی کردن روش ایجاد کارگاه و تولید اقتصاد مقاومتی را آموزش می‌دهد.

وی یادآور شد: باید روش درست زندگی کردم در بین اقشار کم‌درآمد جامعه و تولید اقتصاد مقاومتی را به همگان آموزش داد.

قارزی خاطرنشان کرد: هفته‌ای یک روز کار اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان قوچان در  پنج محور تولید اقتصاد، علوم پزشکی(پرستاری، مامایی و روانشناسی)، علوم قرآنی و فرهنگی، تحقیقات و پژوهش و برنامه‌ریزی-آموزش و مشاوره اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.

سرپرست دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های قوچان با بیان این مطلب که می‌توان صندوق توسعه سرمایه‌گذاری در اقتصاد مقاومتی را در قوچان راه‌اندازی کرد، تاکید کرد: باتوجه به پتانسیل‌های موجود در هر منطقه، ایجاد کسب و کار و اشتغال را برای آن مناطق به ارمغان خواهیم آورد.

  • خزانه اسرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی